lørdag den 11. august 2012

Ferietider


Bloggen har stået stille i en god uges tid, og det skyldes en lille ferietur til Cypern med mand og bonussøn.

Vi har slappet af, svømmet, solbadet, spist god mad, været turister og i det hele taget haft en skøn tur i det varmeste vejr og vand jeg nogensinde har oplevet.

Nu skal der pakkes ud, vaskes tøj, sorteres billeder, skrives indlæg - og så truer arbejdet ellers igen på mandag.
Indtil jeg kommer til bunds i det hele, kan i lige få et lille billede af noget af det som har præget min kost under ferien - salat og den knirkende cypriotiske Halloumiost!

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem, Heidi.
    Glæder mig til at høre meget mere om din tur. Jeg må vist snart få købt mig en Halloumiost og få det prøvet! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - der skal nok komme mere om den når jeg lige kommer op til overfladen igen :-)
      Halloumiost kan jeg godt anbefale. Godt nok skal man lige vænne sig til den knirkende fornemmelse den tit har, men den er et fint alternativ hvis man gerne vil prøve noget andet end feks. feta!

      Slet