fredag den 19. marts 2010

Blogspot er blevet mærkelig...

eller er det bare her hos mig den er blevet meget træls at redigere i? Markøren springer de underligste steder hen, når man bruger piletasterne og Enter, og befinder sig kun halvdelen af tiden der hvor man regner med.
Indsættelse af billeder går lige så mystisk.
Hvis nogen andre med blogs læser med, gider i så ikke lægge en bemærkning hvis i har oplevet det samme, bare så jeg ved om det kun er mit system der fucker op er mærkeligt?
Skiftede godt nok til Firefox for ikke såååå længe siden, men synes da bestemt jeg har oprettet indlæg siden da, uden at det har været sådan her...

6 kommentarer:

  1. Hej Heidi

    Jeg har ikke været så blog-aktiv den sidste tid, så har desværre ikke set dit indlæg.

    Jeg har også nogle problemer med blogstpot .. men ved dog ikke helt, om det er det samme som dig.

    Men f.eks., når jeg vil skrive et indlæg, så kan jeg ikke få markøren rigtigt frem. Jeg er nødt til at klikke en helt masse gange i tekstfeltet, før jeg kan være heldig, at markøren kommer frem. Der kommer et kryds eller et plustegn i stedet for, indtil jeg har klikket en masse gange.
    Det samme problem er, hvis jeg f.eks. vil markere en tekst for at kopiere - der kommer det samme +tegn.
    Lyder det som dit problem? Og har du mon fået dit problem løst?

    Hilsner Hanne

    SvarSlet
  2. Det lyder ikke helt som det jeg oplever - jeg har ikke set noget til kryds eller plustegn, men markøren befinder sig bare ikke der hvor den skal, og især indsættelse af billeder (hvis jeg skal have mellemrum til tekst imellem) volder problemer.
    Jeg har testet igen i Internet Explorer og der virker det fint nok - så måske er det bare Firefox der brokker sig. Hvad bruger du af browser?

    SvarSlet
  3. Jeg bruger også Internet Explorer.
    Arghhhh ... jeg hader simpelthen, når tingene ikke bare fungerer. Jeg mangler sådan en it-nørded mand ;o)

    SvarSlet
  4. Jeg har så til gengæld en it-nørded mand, men han interesserer sig ikke for blogs, så tvivler på han er til hjælp her :-)
    Håber du finder løsningen på dit problem!

    SvarSlet
  5. Hej igen

    Jeg har lige prøvet at installere Google Chrome som browser - så fungere mit blogspot upåklageligt og er nemmere at arbejde med end i explorer. Så måske du kunne prøve det.
    Hanne

    SvarSlet
  6. Tak for tippet - det prøver jeg at kigge på :-)

    SvarSlet