onsdag den 14. juli 2010

Mangodeler


Da vi var i USA, forelskede jeg mig i en mangodeler fra Oxo - men dum som jeg var, var jeg for nærrig til at give de ca. 12 USD den kostede - for så at ærgre mig over da vi kom hjem, at den koster over 100 kr. herhjemme.
I går fandt jeg et værdigt alternativ i Superbest til en 50'er. Godt nok er det ikke hver uge (eller for den sags skyld måned) vi spiser mango, men når det endelig er, så synes jeg det er mega-irriterende ikke at kunne lave nogle ordentligt pæne tern, fordi den er så bøvlet at skære ud.
I dag skulle den så testes, på en rimelig fast mangofrugt - og det lykkedes egentlig fint. Man ender ud med to buede store stykker, som man så kan ridse og skære fra skrællen, og så sidder der stadig lidt på stenen, som man passende kan skære af og spise med det samme.

Nu ligger der en mango i tern i køleskabet, som skal blendes sammen med lidt rester af citronkoldskål, yoghurt naturel, A38 og frosne blåbær, og blive til morgenmad i morgen, sammen med lidt müsli. Jeg glæder mig allerede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar