tirsdag den 30. marts 2010

Ferie/arbejdstur til USA - torsdag den 4. marts - pcproblemer og jordnødder på Texas Roadhouse

Dagen startede rigtig træls med at jeg ikke kunne logge på arbejdsnetværket på den bærbare. VPN-klienten stod bare og forsøgte at connecte, uden at komme videre.
Så måtte jeg have gang i firma-mobilen og ringe hjem til vores edb-mand, for at høre om der var problemer generelt med netværket.
Han kunne ikke umiddelbart løse problemet, andet end at foreslå at genstarte maskinen - hvilket jeg allerede havde prøvet (man er vel lidt på forkant).
Heldigvis fandt vi hotellets gæstemappe frem, hvor der stod et tlf. nummer til hotellets internetservice (det er alligevel lidt sejt at de har sådan én), så dem ringede jeg til - og det endte med vi fik løst problemet ved at reparere noget IP-et eller andet som jeg ikke fattede en ged af. Men nevermind, bare skidtet virker - ellers var der nok nogen derhjemme der havde fået svedeture... (including yours truly).

Nå men det blev da til nogle timers arbejde da først det kom i gang, så ingen skade sket.

Efter Henrik var kommet hjem, kørte vi til Thornton for at spise på Texas Roadhouse, som Henrik havde fået anbefalet af en på arbejdet. Det minder en del om Lonestar kæden med tex-mex præget mad, men der var det lidt specielle at de havde et venterum med en kæmpe tønde peanuts hvor man bare kunne æde løs, og så smider man ellers bare skallerne på gulvet. Meget rustikt, kan man vist kalde det.


Henrik bestilte en burger med bagt sød kartoffel som tilbehør - sidstnævnte var vist ikke det store hit, den smagte også ret specielt.


Jeg havde set mig lun på nogle grillede kæmperejer, men de havde desværre ikke flere, så jeg tog et stykke grillet laks i stedet, med en caesar salat og barbecuebønner. Måske var bønner lidt mystisk tilbehør til laks, men man kunne/skulle vælge to slags tilbehør, og der var ikke lige andet der passede til. Og faktisk smagte de rigtig godt.


Jeg blev knap så overmæt som om onsdagen, hvilket var en helt rar oplevelse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar