lørdag den 25. februar 2012

Vindere af halv-skjult give-away

wrapping a gift
Copyright michaelaw via http://www.sxc.hu/photo/1313380

I det her monsterlange indlæg om krydderier og glas, gemte der sig en lille give-away.
Jeg har nu trukket nogle vindere (beklager det ikke blev i aftes, men der var lige noget "IRL" der trængte sig på).

Der var nogle stykker der kommenterede, men som ikke skrev hvad de gerne ville vinde, og for retfærdighedens skyld er de ikke talt med.
Til gengæld har jeg fundet ud af at jeg godt kan undvære 2 af både sprayflaskerne og hældedimserne, og har desuden lavet to portioner tacokrydderi. Så der bliver 6 vindere i alt.

Random.org har talt og afgjort at:

Bianca og Line får en sprayflaske
Mette og Anonym/Kirsten får en hældetud
Tante Sød og SushiStegen får en portion tacokrydderi.

Hvis i sender mig jeres adresser på hejdi (at) fiberpost punktum dk, så kommer der en kuvert til jer i løbet af næste uge.
Tak for jeres kommentarer og fordi i gad lege med :-)

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor dejligt - det blive jeg glæde mig til at smage. Så må der laves mexi mad:-) Jeg sender dig en mail med det samme. RIgtig god weekend
    KH Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tante Sød: Mail modtaget - og tak og i lige måde!

      Slet
  2. Tak fordi du lige skrev Heidi. Har været på weekend, så havde slet ikke fået fulgt med.
    Total fedt at jeg har vundet. Drømmer stadig om din orden i krydderierne, men manden er ikke overtalt :( Sender dig straks en mail :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Bianca: Selv tak - der er en kuvert på vej i posten i morgen :-)

      Slet
  3. Tusinde tak for det lækre taco krydderi. Det var en stor glæde og overraskelse at også finde det ægte lakridspulver. Det blev jeg virkelig glad for. Det var en meget sød gestus.
    kh SS

    SvarSlet
    Svar
    1. SS: Det var så lidt - jeg syntes bare det var lidt sjovt at vi begge havde været uheldige med lakridsRODSpulveret, og da jeg har rigeligt af det fra TI liggende, syntes jeg du skulle have en pose :-)

      Slet