onsdag den 4. juli 2012

Low carb/LCHF indkøb


Der skal lidt special-produkter til når man laver low carb mad (i hvert fald den slags jeg gerne vil lave) - og i dag kom den første pakke jeg har bestilt hos Ren Velvære.
Jeg har kigget meget rundt omkring, og har også undersøgt om det var billigere at få nogle af tingene hjem fra England - men da denne netbutik havde 10% rabat på alt i sidste uge og jeg dermed reelt fik fragten gratis, så endte det faktisk med at være lige så billigt at købe indenlands. Og det vil jeg jo egentlig gerne støtte - som udgangspunkt.

Jeg bestilte palmesukker, cacao nibs, FiberHusk og to slags kokosolie - en uden lugt og smag til stegning og en ekstrajomfru til når det gerne må smage af kokos.
Smart som jeg var fik jeg åbnet lidt sløset for et af glassene og sjaskede olie ud på en helt ny t-shirt - fik dog pøset både opvaskemiddel og Vanish pletfjerner på, så nu vil det vise sig i morgen når den er tør, om pletterne forsvandt.
Typisk mig.

Jeg har også en lille bestilling undervejs fra iHerb.com - jeg mangler det fine kokosfiber som man kan få hos Raw and More - men jeg er simpelthen for nærig til at give 70 for fragten (derfor "som udgangspunkt" om det med at støtte at købe indenlands), så nu har jeg købt noget hos iHerb som jeg håber er nogenlunde samme type. Jeg holdt mig under 80 kr. og slipper dermed for at betale told og moms - og eftersom det var mit første køb og jeg fandt en rabatkode hos en anden blogger, fik jeg oven i købet 5 USD i rabat. Derfor skulle der gerne komme 1 kg mel for i alt ca. 13 USD.
Når det kommer - SÅ skal jeg have bagt kammerjunkere!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar