torsdag den 27. oktober 2011

Av min arm! (blogpause)

Broken arm

'Ej så dramatisk er det heller ikke - jeg har ikke brækket armen eller noget.
Men jeg har til gengæld fået en slags arbejdsskade af for meget taste-arbejde, så det kan mærkes i begge mine hænder/håndled, og nu også i den højre arm og albue. Jeg har fået en ergonomisk korrekt mus på arbejde, men det er tastearbejdet der trækker tænder ud.

At bruge tastaturet på arbejde undgår jeg ikke, så det må blive på hjemmefronten der skal skæres ned - derfor tager jeg en lille pause fra bloggeriet, indtil videre måske i en måneds tid (jeg er med i Secret Recipe Club igen i slutningen af november, så forhåbentlig kan jeg komme i gang igen der). Måske kommer der et lille kort indlæg hist og her - måske venter jeg helt, men under alle omstændigheder kigger jeg stadig med hos jer andre, og håber også jeg får lagt en kommentar hist og her.

Jeg håber i gider kigge med når jeg er tilbage igen - er der spørgsmål eller kommentarer til nogle indlæg, svarer jeg selvfølgelig på dem :-)

God blogging derude - og husk at passe på jeres hænder og arme!!

10 kommentarer:

  1. Århhh det var da træls for dig. Men selvom det er sjovt og hyggeligt at blogge, så skal det jo helst ikke gå ud over ens gode helbred.
    Jeg skal nok vente her til du kommer tilbage. Nu får du jo også tid til at udtænke en masse nye ideer på lækker mad:-)

    SvarSlet
  2. LaTascha: Tak, dejligt at vide der er nogen der venter :-)
    Og ja, selvom jeg forsøger at spare på taste-tjansen, så er der stadig masser af tid til at kigge på nye spændende opskrifter :-)

    SvarSlet
  3. Av, for søren, ved desværre alt for godt hvor ondt sådan noget kan gøre. Jeg har lidt af seneskedebetændelse, rigtig meget og det kan være noget så pinefuldt! På et tidspunkt havde jeg faktisk begge arme i gips, fordi jeg ikke kunne finde ud af at holde mine arme i ro, det kunne lære mig!!! Så godt at du passer på dig selv.......

    Rigtig god bedring!

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  4. NYBH: Mange tak - jeg håber også det kan gøre gavn at jeg slapper lidt af ved tastaturet herhjemme. Men mad skal der stadig til :-)
    Lyder ikke rart med begge arme i gips - det må være svært med alle de dagligdags ting?

    SvarSlet
  5. Argh, jeg ville få pip - er virkelig netjunkie :-)

    Rigtig god bedring. Det må være en kærkommen lejlighed til at slappe af med nogle madprogrammer i stedet :-)

    SvarSlet
  6. Piskeriset: Mange tak - det hjælper med et par dage væk hjemmefra, hvor der ikke er et tastatur i nærheden :-)
    Nettet kan jeg ikke undvære, så der bliver stadig surfet og gemt links - men de lange indlæg kommer til at vente lidt endnu (selvom jeg har et besøg på Mortens Kro fra i går jeg gerne vil fortælle om, men det må komme lidt i små portioner)

    SvarSlet
  7. Hvor træls både for dig og os. Du vil være savnet i blogland, men tasteskader skal man ikke undervurdere. Vi skal jo have dig tilbage igen.

    God bedring... måske skal lækkermåsen overtales eller bestikkes til at skrive dine opskrifter som diktat fra dig ;-)
    /SS

    SvarSlet
  8. SS: Tak, hvor er du sød :-)
    Det kan da godt være jeg skulle høre ham hvad det skal koste at agere skribent for mig - egentlig burde det jo være nok at han får min mad næsten hver dag!

    SvarSlet
  9. Rigtig god bedring! Glæder mig til du er tilbage :)
    Rikke

    SvarSlet
  10. Rikke: Tusind tak - jeg glæder mig også til at kunne begynde så småt igen :-)

    SvarSlet