fredag den 24. december 2010

Glædelig jul til blogland!

 Træet er pyntet og vores gaver er lagt klar



Og takket været batteri-teknologien er der endda lys i stjernen


Bordet er dækket og pyntet



Andelårene er gravet fri af andefedt, og ligger klar til at komme i ovnen


Sovsen er næsten færdig - mangler kun lidt jævning, evt. lidt kulør, og min mors kyndige tilsmagning (og når jeg skriver sovs, så mener jeg SOVS - tror der blev i omegnen af 3 liter, men der skal jo også være til resterne i morgen, og måske en portion til fryseren)


Nu mangler kun et bad, det sidste rengøring i badeværelset, og så skal resten af eftermiddagen bruges til at slappe af foran fjernsynet med en god bog, og måske en lille morfar, inden familien begynder at indfinde sig.

Rigtig glædelig jul til jer alle derude - håber i når frem gennem sneen til dem i skal være sammen med, så i kan få en dejlig aften med dem i holder af, med perfekt julemad og de gaver i har ønsket jer.

6 kommentarer:

  1. Uhm, hvor ser det alt sammen dejligt og juleduftende ud! Rigtig glædelig jul til dig og din familie. Det skal nok blive en hyggelig aften hos jer... ;-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have og i lige måde!

    SvarSlet
  3. Hæhæ - smart julestjerne! :-D

    Sikke dejlige juleforberedelser - nu vil jeg lige se til juleænderne, og så skal der snart smovses!

    Rigtig glædelig jul :-)

    SvarSlet
  4. Ja den stjerne er faktisk ret fiks, hvis man gerne vil have lys i.
    God fornøjelse med ænderne, og glædelig jul!

    SvarSlet
  5. Uhhhh... lækre andelår. Har du selv lavet dem? Det er en af mine livretter, men har aldrig kastet mig ud i at lave dem selv.
    Håber at de smagte jer.

    SvarSlet
  6. Ja jeg har selv lavet andelårene - der er link til indlægget lige over billedet af dem, hvis du vil se fremgangsmåden. Det kan varmt anbefales, de bliver SÅ lækre :-)

    SvarSlet