mandag den 25. januar 2010

Bøger: Harlan Coben



Jeg er stadig i gang med Karin Slaughter serien (bliver mest brugt som godnat-læsning 10-15 minutter hver aften), og de kommer til at holde et par måneder endnu, tror jeg.
Men i tilfælde af at jeg skulle få lyst til at prøve lidt andet ind i mellem, har jeg i dag bestilt to bøger af forfatteren Harlan Coben. Jeg "fandt" ham i bladet der kommer fra Bogklubben 12B, hvor "Hold tæt" er på tilbud, og den lød lige som noget for mig.
Men som den nærrighat jeg er, skyndte jeg mig selvfølgelig at undersøge om ikke den kunne fås billigt (eller i hvert fald billig-ere end de 179 + fragt som bogklubben vil have for den) på engelsk - i England.
Normalt bestiller jeg via www.play.com, men jeg fandt ud af sidst jeg skulle have bøger derfra, at det godt kan betale sig at undersøge prisen direkte hos deres PlayTraders, så jeg fandt en stribe af hans bøger hos www.awesomebooks.co.uk, og har nu bestilt "Hold tight" og "Tell no one" til den fyrstelige sum af 4,46 engelske pund - i alt - inkl. fragt. Selvom der først kommer løn på fredag, tror jeg der er en chance for at jeg klarer den.

Mon ikke jeg bliver fristet til at gå i gang med den ene, når jeg er færdig med "A faint cold fear" af Karin Slaughter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar