Som jeg skrev i går havde jeg en noget utilfredsstillende oplevelse med at bestille for første gang hos Bornholmerbutikken, men jeg ville lige vente til jeg havde et svar fra dem, før jeg kom med den endelige dom.
Problemet var for det første at jeg havde bestilt 5 pakker groft durummel, men der var kun 2 pakker i kassen, og så var der 3 pakker fint durummel, som jeg IKKE havde bestilt.
Desuden have jeg bestilt en pakke speltmel, som slet ikke var med i kassen, selvom den stod på ordrebekræftelsen.
Der er måske ingen grund til at blive så muggen over en smule durummel, men nu havde jeg jo primært bestilt hos dem for at få den grove durum, da jeg ikke har kunnet finde den andre steder, og så havde jeg oven i købet bestilt for over 500 kr. for at få fragten gratis - og så fik jeg kun 2 pakker groft durum.
Mht. fragten, så kom jeg til at betale for den alligevel, så jeg havde skrevet en besked i ordren om de kunne føre beløbet tilbage for fragten, for det måtte jo være en fejl.
Jeg blev så ringet op i går, og fik at vide at det faktisk var en fejl at det stod sådan formuleret, for fragten var kun gratis hvis man bestilte for over 500 kr. +moms! Men det havde de rettet på hjemmesiden nu, og så ville de føre fragtbeløbet tilbage til mig manuelt, for det skulle jeg selvfølgelig ikke belastes for.
Det gjorde de også i går, så det var ikke noget problem - men jeg kan måske godt undre mig lidt over at en butik der sælger til private, overhovedet nævner noget med moms i deres betingelser - hvorfor ikke bare skrive at man skal bestille for 625 kr. hvis det er det de mener. Men lad nu det ligge.
Jeg skrev en lang mail til dem da jeg kom hjem i går, hvor jeg udtrykte min utilfredshed (dog i nogenlunde neutrale vendinger), og foreslog selv at de sendte de manglende pakker durum når de var på lager, og så kunne jeg sende den fine durum retur, hvis de betalte fragten.
I morges kom der så svar fra dem, hvor de undskyldte meget for fejlene - det var simpelthen gået for stærkt med pakningen. De lovede at sende de manglende pakker durum og spelt når det kom på lager, og det fine durum kunne jeg bare beholde som et lille plaster på såret efter den dårlige oplevelse.
Så taget i betragtning hvor hurtige de var til at ekspedere ordren (jeg bestilte mandag aften), og hvor villige de er til at gøre det godt igen, så er der ingen sure miner herfra, og jeg tør godt bestille igen en anden gang.
Dog vil jeg nok forsøge at finde den grove durum lidt tættere på Viborg, for det kan trods alt blive en dyr fornøjelse hvis der skal bestilles for 625 kr. hver gang for at slippe for fragten :-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar